• Doprava zdarma tento týždeň!
  • 30-dňová záruka vrátenia peňazí
  • Produkty pre viac ako 35.000 rôznych zariadení!

Otázky? Pošlite e-mail na adresu: info@DustDeal.sk

Často kladené otázky

Radi vám pomôžeme!

Kto doručí vašu objednávku záleží na vašej krajine a meste pobytu. DustDeal.sk sa vždy snaží využiť poštové služby pre doručenie. V mnohých prípadoch nemusíte byť doma, aby vám bola objednávka doručená. V niektorých prípadoch je využitý kuriér.

Zvyčajne, objednávka s viacerými položkami bude doručená v jednom balíku. Avšak môže sa stať, že DustDeal.sk budú nútení zaslať položky z rôznych lokalít. V tomto prípade obdržíte viacero zásielok.

V prípade, že sa vaša objednávka nevojde do vašej poštovej schránky, bude vás kontaktovať kuriér. Ak sa mu to nepodarí, budete požiadaní kontaktovať kuriéra a dohodnúť sa s ním na dodaní.

Bohužiaľ, takáto služba nami nie je podporovaná.

Keď tak učiníte pri objednávke, tak je to možné. Ak je vaša objednávka v priebehu dodania, tak zmena adresy už nie je možná. Ak ste objednali s nesprávnou adresou, je vašou povinnosťou čo najskôr kontaktovať náš help desk.

Objednávku je možné doručiť na adresu PO box.

Po konzultácií s help deskom môžete vrátiť nesprávny produkt. Prirodzene, náklady na vrátenie budú hradné nami. Prirodzene, budeme sa snažiť vám dodať správny produkt hneď, ako to bude možné.

Zvyčajne to trvá niekoľko hodín, kým je sledovací kód aktivovaný. Ak sa tak nestalo, môžete kontaktovať help desk.

Balíky sú zvyčajne vybavené unikátnym, dohľadatelným kódom. Pokiaľ má vaša dodávka sledovací kód, bude po obdržaní od pošty priradená do vašej histórií objednávok na vašom účte. Počas dodacieho procesu môžete svoju objednávku sledovať.

Pošta vám doručí malé položky do vašej poštovej schránky. Zvyčajne pre takéto doručenie nemusíte byť doma.

Väčšie položky nemôžu byť doručené do vašej schránky. Pošta vám zvyčajne zazvoní, aby vám mohla predať balík do rúk.

Objednávky sú zvyčajne doručené do jedného týždňa od objednania.

DustDeal.sk sa snaží vynaložiť úsilie na využitie listovej pošty. Keď je objednávka zaslaná ako balík, doručovateľ zazvoní na zvonček. Ak nie ste zastihnutí, budete požiadaní o dohodnutí schôdzky.

Vaša objednávka je konečná, keď kliknete na 'objednať' po zvolení platobných údajov

Krok 1:
Zvoľte si položku, na stránke, podľa vašej voľby a kliknite na tlačidlo 'Objednať teraz'.
Krok 2:
Pokračujte v prehliadaní ďalších položiek na stránke pokiaľ si chcete objednať viac.
Krok 3:
V menu kliknite 'nákupný košík' pre zobrazenie položiek, ktoré ste si vybrali.
Môžete použiť tlačidlo 'pokračovať v nákupe', aby ste sa dostali späť na stánku a ak je potreba, pridali extra položky do vášho nákupného košíku. Môžete použiť tlačidlo 'objednať' a začať objednávkový proces.
Krok 4:
Vyplňte vaše údaje, pokiaľ je to vaša prvá objednávka z DustDeal.sk. Ak už ste náš zákazník, môžete prihlásenie s vašim osobným účtom. Po prihlásení je možné zmeniť a skontrolovať vaše fakturačné a dodacie údaje.
Krok 5:
Skontrolujte vyplnené údaje a vyberte spôsob platby.
Krok 6:
Ak je všetko vyplnené a súhlasíte so všeobecnými podmienkami, môžete zadať objednávku použitím tlačidla 'objednať'.
Krok 7:
V takom prípade budete presmerovaní na stránku platobného systému. V prípade, že je platba ukončená, obdržíte email potvrdzujúci vašu objednávku.

Objednávka, ktorá už bola zadaná môže byť zmenená iba v rovnaký deň. Pokiaľ chcete zmeniť objednávku neskôr, je pravdepodobné, že už bola odoslaná. V takom prípade môžete kontaktovať help desk. Tam vám pomôžu vám.

Ak sa prihlásite použitím 'Môj účet', môžete si skontrolovať vašu celú históriu objednávok.

Stav na sklade je označený pre každý produkt. Vezmite prosím na vedomie, že na sklade nemusí znamenať vo vašej blízkosti. Je možné, že dodanie bude trvať niekoľko dní. Pre viac informácií môžete skontrolovať doprava .

V priemere, objednávky sú doručené do jedného týždňa od zadania objednávky. V niektorých prípadoch to môže trvať trochu dlhšie.

Pokiaľ ste obdržali sledovací kód, môžete skontrolovať, kde sa váš balík nachádza sami. Ak ste sledovací kód neobdržali, tak táto možnosť nemusí byť dostupná. V takomto prípade je najlepšie kontaktovať helpdesk. Ten vám poskytne viacej informácií.

Môže sa stať, že nie všetky položky sú zaslané v jednom balíku. Záleží to od zásoby podľa lokality. Zvyšné položky dorazia do niekoľkých dní.

DustDeal.sk pracuje spoločne s rôznymi veľkými poskytovateľmi platobných služieb. Tieto organizácie majú nastavené vysoké bezpečnostné štandardy, ktoré využívajú na spracovanie platieb čo najbezpečnejším spôsobom.

S DustDeal.sk nemusíte platiť dodacie náklady. Minimálna čiastka neexistuje.

Ak pôjdete na nasledujúcu stránku, https://www.dustdeal.sk/redeem, môžete využiť zľavový kód. Potom, čo vložíte položky do nákupného košíku, zľava bude automaticky aplikovaná.

Ak pôjdete na nasledujúcu stránku, https://www.dustdeal.sk/redeem, môžete uplatniť kupónovú kartu. Potom, čo vložíte položky do nákupného košíku, zľava bude automaticky aplikovaná.

Áno, kupónovú kartu môžete využiť vo webových obchodoch BatteryUpgrade, Dustdeal a LightUpgrade.

DustDeal.sk ponúka rôzne platobné metódy. Platobné metódy dostupné pri checkoute môžete nájsť na nasledujúcej stránke: https://www.dustdeal.sk/payment.php

Bohužiaľ, platiť šekom nie je možné.

DustDeal.sk pracuje spoločne s rôznymi veľkými poskytovateľmi platobných služieb. Tieto organizácie majú nastavené vysoké bezpečnostné štandardy, ktoré využívajú na spracovanie platieb čo najbezpečnejším spôsobom. DustDeal.sk si nikdy neukladá citlivé platobné detaily akými sú čísla platobných kariet alebo pin kódy.

Ak vlastníte platobnú kartu Visa, American Express alebo Mastercard môžete vaše objednávky hradiť okamžite cez prostredie zabezpečených platieb Adyen.

Tip: Banky a správcovia platobných kariet sú veľmi striktní a preto musíte použiť rovnaké meno (vrátane titulu) z karty so 100% presnosťou. Skontrolujte prosím dátum vypršania (mesiac a rok) a CVV2 číslo. Samotné číslo karty je prirodzene tiež veľmi dôležité.

Stretávate sa s problémami pri platbe, niekedy s nejasnými alebo chybovými hláškami? V takom prípade nasledujte tieto tipy alebo kontaktujte pre pomoc helpdesk. Zákazníci niekedy majú problém, pretože ich karty ešte neboli aktivované alebo boli zablokované. V takom prípade je pre pomoc užitočné kontaktovať vašu banku alebo správcu platobných kariet.

PayPal je online platobná metóda, ktorá môže byť využitá takmer v každej krajine sveta. PayPal má niekoľko platobných metód akými sú platobné karty a bankové účty, ktoré môžete spojiť s vašim PayPal účtom.

iDeal je systém viacerých spolupracujúcich holandských bánk, ktoré ponúkajú možnosť online platieb. Máte účet v niektorej z nasledujúcich bánk: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers alebo Knab? V takom prípade môžete použiť vaše osobné dáta týchto bánk na platbu cez ich iDeal systém. Platba okamžite dorazí do DustDeal.sk.

Áno, aj táto možnosť je dostupná. Pre viacej informácií o bankových prevodoch, choďte na stránka platieb.

Finančné údaje môžete nájsť na stránka kontaktov

Vašu faktúru si môžete stiahnuť po dodaní na vašom zákaznícky účet.

Vaše peniaze vám vrátime do 14 dní od dňa obdržania vráteného tovaru. To je v súlade s európskym právom o internetových obchodoch.

Po zrušení vašej objednávky obdržíte vaše peniaze hneď, ako to bude možné. Môže to trvať najviac 14 dní.

Ak vašu objednávku neuhradíte okamžite, môže vám niekoľkokrát prísť upomienka, aby ste ju zaplatili. Ak nebudete reagovať, objednávka bude napokon zrušená (DustDeal.sk).

Pokiaľ máte peniaze na vašom účte, budú využité počas platobného procesu objednávky. Čiastka na vašom účte bude odčítaná od čiastky, ktorá má byť zaplatená.

Ak pôjdete na nasledujúcu stránku, https://www.dustdeal.sk/redeem, môžete uplatniť zľavu na vašej kupónovej karte. Potom ak vložíte položky do vášho košíka, zľava bude automaticky odčítaná.

V takomto prípade pravdepodobne používate Verifikovanú Visa alebo Mastercard SecureCode kartu. Tieto karty potrebujú externú stránku, ktorá musí byť načítaná prostredníctvom Visa alebo Mastercard. Môže sa stať, že táto stránka je blokovaná vašim firewallom alebo pop-up blokerom. Tieto ochrany môžete vypnúť vo vašom prehliadači. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, kontaktujte nás prosím.

Toto je aktivácia bezpečnostného kódu od prevádzkovateľa vašej platobnej karty. Záležiac od vášho prevádzkovateľa je názov Verifikované VISA alebo MasterCard SecureCode. Môžete si buď tento kód aktivovať alebo preskočiť aktiváciu kliknutím na 'neaktivovať'.

Keď dostanete chybovú hlášku počas platobného procesu, vždy najprv skontrolujte, či ste vyplnili všetky detaily správne. Ak toto stále nefunguje, kontaktujte prosím emailom náš helpdesk a presne uveďte všetky informácie z chybovej hlášky. Pokiaľ možno, priložte aj screenshot.

DustDeal.sk vždy ponúka záruku od výrobcu. Minimálna záruka na všetky produkty je 12 mesiacov.

O záručný plán môžete požiadať na helpdesku. Najlepšie je poslať na helpdesk email. Emailovú adresu môžete nájsť na stránka kontaktov.

DustDeal.sk je zodpovedná za dodacie náklady pokiaľ využijete záručný plán.

Keď si kúpite produkt na internete, máte nárok na skúšobnú lehotu. Skúšobná lehota je doba, počas ktorej máte možnosť rozhodnúť sa, či daný produkt splňuje vaše požiadavky. Ak to nie je váš prípad, môžete produkt vrátiť bez udania dôvodu. Tento úkon je tiež známi ako právo odobratia alebo odvolania. Skúšobná lehota je 30 dní od obdržania produktu. Skúšobná lehota však nie je testovacia lehota. Pokiaľ produkt použijete tak, že ho už nie je možné predať, lehotu rušíte.

Skúšobná doba je 30 dni od obdržania produktu.

Faktúra na vašu objednávku slúži zároveň aj ako záručný list. Ak chcete záruku uplatniť, budete potrebovať faktúru. Vašu faktúru môžete nájsť v sekcií 'Môj účet'.

Počas skúšobnej lehoty (30 dní od obdržania produktu) môžete vrátiť produkt bez udania dôvodu. Mimo skúšobnej lehoty, môžete s nami prebrať vrátenie produktu napríklad, keď sa produkt poškodil počas záručnej doby.

Kontaktujte prosím help desk. Help desk vám poskytne inštrukcie, podľa ktorých môžete produkt vrátiť.

Počas skúšobnej lehoty (30 dní od obdržania produktu) môžete vrátiť produkt zdarma, bez udania dôvodu.

DustDeal.sk si neúčtuje extra za vrátenie produktu. Avšak zaslanie produktu do DustDeal.sk, je na vlastné náklady. Ak požiadate o vrátenie, DustDeal.sk vám vráti celú čiastku, vrátane dodacích nákladov.

Do 30 dní vám budú peniaze vrátené na účet.

Vrátiť môžete jeden alebo viac položiek. Nemusí to byť celá objednávka.

Existuje niekoľko možností ako na stránke nájsť produkt. Môžete použiť názov vášho zariadenia a to dvoma spôsobmi: použitím poľa 'hľadať' a použitím 'vyberte vaše zariadenie'. Potom sa vás stránka spýta na typ vášho zariadenia, značku a model. Ak neviete, čo to znamená, môžete tieto údaje zvyčajne nájsť na nálepke na vašom zariadení. Ďalším spôsobom hľadania je použitím pôvodného produktu, ktorý chcete nahradiť. Každý produkt má jeden alebo viac kódov, ktoré sú vyznačené výrobcom (viditeľné na produkte). Hľadať môžete podľa tohto kódu alebo 'čísla dielu', v poli hľadania.

Môžete hľadať zariadenie (kombinácia značky a modelu) alebo použitím čísla dielu. Číslo dielu je unikátny kód, ktoré je vyznačený na produkte, ktorý potrebujete vymeniť.

Keď sa pokúšate prihlásiť do svojho účtu a neviete svoje heslo, môžete požiadať o dočasné heslo použitím odkazu, uvedením pod prihlasovacím polo.

Keď uskutočníte objednávku po prvýkrát, obdržíte emailom automaticky vygenerované heslo. DustDeal.sk vám radí si toto heslo okamžite zmeniť na heslo podľa vašej voľby.

Keď vyplníte všetky vaše údaje počas objednávkového procesu, váš účet bude vytvorený automaticky.

Informácie o zákazníkoch nie sú zdieľané s tretími stranami. Jednou výnimkou sú informácie, ktoré sú zdieľané s poskytovateľom platobných služieb s cieľom uskutočnenia online platby. Informácie o klientoch sú vždy zaslané cez zabezpečené SSL pripojenie.

Cez zákaznícky účet sa môžete prihlásiť do vášho užívateľského rozhrania. Po prihlásení budete okamžite vidieť všetky vaše objednávky.

Cez zákaznícky účet sa môžete prihlásiť do vášho užívateľského rozhrania. Po prihlásení budete okamžite vidieť všetky vaše objednávky. Keď kliknete na ikonu pod 'Vyúčtovať', otvoríte súvisiacu faktúru.

Keď sa prihlásite cez zákaznícky účet uvidíte tlačidlo 'Zmeniť' na zmenu vašich osobných údajov.

Keď sa prihlásite cez zákaznícky účet uvidíte tlačidlo 'Zmeniť' na zmenu vášho hesla.

DustDeal.sk sa vždy snaží kontrolovať informácie veľmi striktne. Avšak môže sa stať, že aj napriek tomu narazíte na chybu na stránke. DustDeal.sk rada vylepšuje svoje služby, a preto môžete vždy poskytnúť komentár alebo spätnú väzbu cez stránka kontaktov.

V prípade, že máte DIČ a objednávate za viac ako 350€, môžete uskutočniť objednávku cez podnikovú stránku. Pre viac informácií o výhodách podnikového účtu, vás odkážeme na našu podnikovú stránku.

Môžete poslať email na adresu business@DustDeal.sk a požiadať o účet. Podnikový manažér vás bude kontaktovať hneď, ako to bude možné.

Všetci naši podnikoví klienti si užívajú perfektný a osobný prístup od podnikových zamestnancov. Taktiež, obdržíte kvalitné produkty za konkurenčné ceny.

Ako podnikový klient ste pre nás veľmi dôležití. K dispozícií máte osobný help desk, ktorý odpovie na vaše otázky rýchlo a presne. Taktiež obdržíte veľmi kompetitívnu ponuku na každú objednávku, ušitú presne na mieru.

Pokiaľ je to váš prvýkrát, čo kontaktujete podnikové oddelenie, najlepšie je použiť emailovú adresu: business@DustDeal.sk.

Požiadavku na cenovú ponuku môžete zaslať na business@DustDeal.sk. Podnikový manažér vám predstaví cenovú ponuku hneď, ako to bude možné.

Objednávku môžete odoslať na business@DustDeal.sk a podnikoví zamestnanci vytvoria objednávku za vás.

DustDeal.sk ponúka rôzne platobné metódy. Aké sú pre vás dostupné, môžete zistiť pri checkoute alebo na nasledujúcej stránke: https://www.dustdeal.sk/payment.php.

DustDeal.sk je súčasťou spoločnosti BraunOni B.V..DustDeal.sk je registrovaná v holandskej obchodnej komore pod číslom 08129450. Ak máte akékoľvek otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď na tejto stránke, môžete nás kontaktovať pomocou stránka kontaktov.

Ďalším spôsobom ako udržujeme na nízke ceny je optimalizácia našich podnikových procesov. Na miesto, aby sme mali personál k dispozícií na telefóne 24/7 pre našu svetovú klientskú základňu. DustDeal.sk ponúka vysoko kvalitné služby prostredníctvom emailového help desku. Týmto spôsobom vám môže DustDeal.sk odpovedať do 24 hodín. To šetrí náklady, čo zaručuje, že cena vašich produktov bude nižšia.

Nemožno nájsť, čo hľadáte? Skúste použiť hľadať

Jednoducho označte zariadenie alebo kategóriu

Recenzie

  • Doprava zdarma tento týždeň!
  • 30-dňová záruka vrátenia peňazí
  • Produkty pre viac ako 35.000 rôznych zariadení!

Otázky? Pošlite e-mail na adresu: info@DustDeal.sk

Aby naša stránka fungovala správne, používame cookies. Prečítajte si našu cookie politiku. Ak používate našu stránku, usudzujeme, že súhlasíte.